Πώς το κάνουμε

sxediasmos istoselidon thessaloniki2Πολλοί το κάνουν , εμείς όμως λίγο καλύτερα...

Οι ιστοσελίδες που δεν είναι καλά σχεδιασμένες τείνουν να μην αποδίδουν καλά και έχουν αρνητικές  μετρήσεις στο  Google Analytics (π.χ. υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης, χαμηλό χρόνο παραμονής, λίγες σελίδες ανά επίσκεψη και χαμηλές μετατροπές). Στην ToastedWeb μελετήσαμε και βρήκαμε τι κάνει μια ιστοσελίδα ποιο αποδοτική. Εφαρμόζουμε τους 10 παρακάτω κανόνες για την μεγιστοποήση  της εμπειρίας χρήστη και φυσικά την γενική απόδοση της ιστοσελίδας σας.

 

 

Σκοπός

Ο καλός σχεδιασμός ιστοσελίδων εξυπηρετεί πάντα  τις ανάγκες του χρήστη. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ψάχνουν για πληροφορίες, ψυχαγωγία, κάποιο είδος αλληλεπίδρασης, ή να επικοινωνία με την επιχείρησή σας. Κάθε υποσελίδα της ιστοσελίδας σας πρέπει να έχει ενα σαφή σκοπό, και να καλύπτει μια συγκεκριμένη ανάγκη για τους χρήστες  με τον πιο αποτελεσματικό δυνατό τρόπο.

Επικοινωνία

Οι άνθρωποι στο διαδίκτυο τείνουν να θέλουν πληροφορίες γρήγορα, γι 'αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει σαφήνεια, και οι διάφορες πληροφορίες σας να είναι εύκολο να διαβαστούν και κατανοηθούν. Μερικές αποτελεσματικές τακτικές που συμπεριλαμβάνουμε  στο web design περιλαμβάνουν: Την οργάνωση των πληροφοριών, χρησιμοποιώντας τίτλους και υπότιτλους, χρησιμοποιώντας κουκκίδες αντί συνεχόμενου κείμενου κ.ά

Γραμματοσειρές

Σε γενικές γραμμές, γραμματοσειρές sans serif όπως είναι η Arial και Verdana είναι πιο εύκολο να διαβαστούν online (οι γραμματοσειρές Sans Serif είναι σύγχρονες γραμματοσειρές χωρίς διακοσμητικά τελειώματα). Ταυτόχρονα οι νέες τάσεις στο webdesign απαιτούν την χρήση ιδιαίτερων γραμματοσειρών που πέρνουν μέρος πλέον στο γενικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Γραμματοσειρές όπως Open Sans , Roboto , Roboto Slab πλέον είναι αρκετά διαδεδομένες.

Χρώματα

Μια καλά μελετημένη χρωματική παλέτα μπορεί  να ενισχύσει την εμπειρία του χρήστη. Τα συμπληρωματικά χρώματα δημιουργούν  ισορροπία και  αρμονία. Χρησιμοποιώντας αντίθεση χρωμάτων για το κείμενο και το φόντο κάνουμε ευκολότερη την ανάγνωση στο χρηστη. Ζωηρά χρώματα δημιουργούν συναίσθημα και θα πρέπει να χρησιμοποιείται με φειδώ (π.χ. για  κουμπιά call to action Κλπ ). Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το λευκό, κενός / αρνητικός χώρος, είναι πολύ αποτελεσματικό στο να δώσει την ιστοσελίδα σας μια μοντέρνα και λιτή εμφάνιση.

Εικόνες

Μια εικόνα μπορεί να εκφράσει χίλιες λέξεις, και η επιλογή της σωστής εικόνας για την ιστοσελίδα σας μπορεί να  βοηθήσει το brand σας και τη σύνδεση με το κοινό-στόχο σας. Αν δεν έχετε υψηλής ποιότητας επαγγελματικές φωτογραφίες, αναζητούμε κατάλληλες φωτογραφίες σε αντίστοιχες βιβλιοθήκες . Χρησιμοποιούμε  infographics, βίντεο και γραφικά για να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδας σας και  να πετύχουμε τον σκοπό μας.

Πλοήγηση

Η πλοήγηση αφορά το πόσο εύκολο είναι για τους ανθρώπους να βρουν αυτό που θέλουν  και να κινηθούν στην ιστοσελίδα σας. Ορισμένες τακτικές για την αποτελεσματική πλοήγηση περιλαμβάνουν μια λογική ιεραρχία στο μενού , χρήση  bread crumbs, Σχεδιασμό call to action κουμπιών ,και φυσικά ακολουθώντας το χρυσό κανόνα των «τρία  κλικ», το οποίο σημαίνει ότι οι χρήστες θα πρέπει είναι σε θέση να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν μέσα σε τρία κλικ.

Πλέγμα /  Διάταξη ιστοσελίδας

Τοποθετώντας το περιεχόμενο τυχαία στην ιστοσελίδα σας μπορεί να καταλήξετε με μια τυχαία εμφάνιση που δείχνει άτακτη . Με τη χρήση grid based διατάξεων  ορίζουμε στην ιστοσελίδα  sections, columns και  boxes , δημιουργώντας αρμονία , με αποτέλεσμα μια ποιο άρτια αισθητικά ιστοσελίδα

 "F" μοτίβο σχεδιασμού

Μελέτες πάνω στην ψυχολογία και την εικόνα  έχουν προσδιορίσει ότι οι άνθρωποι σαρώνουν τις οθόνες υπολογιστή σε ένα "F" μοτίβο. Οι περισσότεροι  άνθρωποι βλέπουν πρώτα την κορυφή και αριστερή μεριά  της οθόνης . Αντί να προσπαθήσουμε  να εξαναγκάσουμε  την οπτική ροή του χρήστη , σχεδιάζουμε  ιστοσελίδες όπου συνεργάζονται  με τη φυσική συμπεριφορά του αναγνώστη και του εμφανίζουν  πληροφορίες κατά σειρά σπουδαιότητας (από αριστερά προς τα δεξιά, και από πάνω προς τα κάτω).

Χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας

Ο καθένας μισεί μια ιστοσελίδα που αργεί  για να φορτώσει. ΓΙα να πετύχουμε καλύτερους χρόνους φόρτωσης χρησιμοποιούμε κάποιες τεχνικές όπως  είναι η βελτιστοποίηση των εικόνων (μέγεθος και κλίμακα), συνδυασμός κώδικα σε ένα κεντρικό CSS ή JavaScript  αρχείο (μειώνοντας τις αιτήσεις HTTP) και ελαχιστοποιώντας τα  HTML, CSS, JavaScript  αρχεία

Mobile friendly

Είναι πλέον πολύ συνηθισμένο και τείνει να γίνει η πλειοψηφία  η πρόσβαση σε ιστοσελίδες να γiνεται  από πολλαπλές συσκευές με πολλαπλά μεγέθη οθόνης. Ετσι είναι σημαντικό να εξεταστεί εάν ο ιστοχώρος σας είναι φιλικός προς κινητά και Tablet . Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς κινητά , τότε πλέον τιμωρήστε και απο την Google. Οι ιστοσελίδες που φτιάχνουμε δοκιμάζονται για χρήση και σε κινητά και σε tablet .

Portfolio

Επικοινωνία

Διαβάζουμε. Ενημερωνόμαστε. Ψαχνόμαστε. Πινουμε πολλούς καφέδες και συζητάμε.

διαφήμιση google adwords