ΤΟ E-ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
Γιατί να φτιάξετε e-shop;
Μπορεί το μαγαζάκι της καρδιάς σας να είναι η φυσική επιχείρηση που έχετε χτίσει με κόπο αλλά σας έχουμε νέα! Οι πελάτες σας φεύγουν προς το Διαδίκτυο…
Θα μείνετε πίσω να τους κυνηγήσετε ή θα σας βρουν μπροστά τους;
Είναι γεγονός. Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ξεπεράσει την δυσπιστία τους στις ηλεκτρονικές αγορές και ολοένα και περισσότεροι ψωνίζουν από το Διαδίκτυο. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2014), αυξάνονται οι καταναλωτές που κάνουν στην αρχή έρευνα αγοράς σε φυσικά καταστήματα και μετά να αγοράζουν το προϊόν που θέλουν, πιο οικονομικά από το Διαδίκτυο.
Τι προδιαγραφές χρειάζεται ένα e-shop;
Η λειτουργία ενός e-shop είναι το ίδιο περίπλοκη με την λειτουργία ενός φυσικού καταστήματος. Ο επισκέπτης του καταστήματος σας στο Διαδίκτυο θέλει να δει πολλά προϊόντα, να εξυπηρετηθεί εύκολα, να διαβάσει πολλές πληροφορίες και να βρει ανταγωνιστικές τιμές, χαμηλότερες από ό,τι στην αγορά της περιοχής του. Αν θέλετε λοιπόν να επενδύσετε τα χρήματα σας σε ένα e-shop που… θα πουλάει, πρέπει να εμπιστευτείτε τους καλούς επαγγελματίες!
Τι περιλαμβάνει το eshop μας
Στην Toastedweb, υποστηρίζουμε φανατικά τα Open source λογισμικά. Οι λύσεις που χρησιμοποιούμε έιναι δοκιμασμένες, δημοφιλείς και με πολλά πρόσθετα.
Προιόντα / Κατηγορίες
- Ηλεκτρονικό κατάστημα με άπειρες κατηγορίες και προϊόντα
- Εύκολο σύστημα διαχείρισης προϊόντων – κατηγοριών
- Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντων όπως πχ μέγεθος κλπ
- Διαφορετική τιμή ανά χαρακτηριστικό
- Κανονική τιμή / Τιμή σε προσφορά
- Επιλογή ΦΠΑ ανά προϊόν
- Πολλαπλές φωτογραφίες ανά προϊόν
- Ενσωμάτωση youtube video
- Σχετικά προϊόντα
- Module ” Τελευταία προϊόντα ” ” Δημοφιλή προϊόντα”
- Προϊόντα σε προσφορά
Πελάτες / Παραγγελίες
- Εύκολο σύστημα διαχείρισης παραγγελιών
- Γρήγορη αγορά ή one page checkout
- Αγορά ως επισκέπτης
- Καταγραφή στοιχείων πελατών στην βάση του Eshop
- Καταγραφή παραγγελιών στην βάση του Eshop
- Αυτόματη αποστολή email στον πελάτη
- Αυτόματη αποστολή email στον διαχειριστή του Eshop σε νέα παραγγελία
- Καταστάσεις παραγγελίας πχ αποσταλεί , σε αναμονή , ακυρώθηκε
Τρόποι πληρωμής
- Σύνδεση με πληρωμή μέσω Paypal
- Τρόπος πληρωμής Αντικαταβολή
- Τρόπος πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα
- Δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική – χρεωστική κάρτα
Έξτρα δυνατότητες
- Απλή και σύνθετη αναζήτηση προϊόντων
- Δυνατότητα ορισμού πελατών χονδρικής με διαφορετική τιμή ανά προϊόν
- Εκπτωτικά κουπόνια
- Tags προϊόντων
- Επιλογή κατασκευαστών και φιλτράρισμα μέσω κατασκευαστή
- Δυναμικές τιμές / ανάλογα με τον αριθμό προϊόντων που αγοράζει
- Προσθήκη παραγγελίας από τον διαχειριστή
- EU VAT Number Check
- Εισαγωγή προϊόντων με CSV
- Σύστημα Abandon Card Marketing
- Facebook Store
- Σύνδεση με mailchimp newsletter
Σύνδεση με εμπορικό σύστημα
Όλα τα συστήματα μας έχουν την δυνατότητα σύνδεσης με εμπορικό σύστημα αρκεί να το υποστηρίζει το εμπορικό σας και να γνωρίζει κάποια πράγματα ο τεχνικός του εμπορικού. Η μονόδρομη σύνδεση συνήθως είναι ευκολότερη και χωρίς προβλήματα. Η ενημέρωση δλδ του E-shop σε τιμές , απόθεμα , χαρακτηριστικά κατευθείαν από το εμπορικό σας. Η αμφίδρομη σύνδεση παρουσιάζει δυσκολίες και θέλει πολύ καλή συνεργασία της ομάδας μας με τον τεχνικό σας.
Προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος
Τα περισσότερα e-shop παγκοσμίος αποτυχάνουν , όχι γιατί κατασκευαστικά είναι λάθος αλλά γιατι δεν έχουν κάνει σωστή προώθηση. Αν σκεφτούμε ότι 1%-2% των επισκέψεων γίνεται πώληση τότε θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κοινό για την ιστοσελιδα σας το οποίο να είναι αρκετό σε νούμερα επισκεπτών αλλά και σε ποιότητα ώστε να αποδώσει καλύτερα. Πρέπει να στοχεύσουμε σωστά το κοινό και με το ελάχιστο δυνατό κόστος να δημιουργήσουμε αγορές στο e-shop σας.
Τι προτείνουμε:
1. Πάρτε το σοβαρά
Κάποιος θα πρέπει να ασχολείται συνεχώς με το κατάστημα. Να περνάει προϊόντα , να απαντάει σε email, να βλέπει τις παραγγελίες και να τις στέλνει όσο πιο άμεσα γίνεται.
2.Καλή στρατηγική
Εδώ θα πρέπει να σκεφτούμε γιατί κάποιος να αγοράσει από εμάς και όχι από το “διπλανό” eshop.
3. Υψηλής ποιότητας ιστοσελίδα
Στην πραγματικότητα κανείς δεν θα αγόραζε από ένα αφημένο , παλιομοδίτικο κατάστημα, γεγονός που ισχύει και για την σελίδα σας.
4.Ευκολία
Ο χρήστης θα πρέπει με όσο το δυνατόν ευκολότερο τρόπο να μπορεί να ολοκληρώσει μια αγορά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
5.Έρευνα αγοράς
Κάνουμε συνεχώς Online αγορές και παρατηρούμε τις αδυναμίες και τις νέες τεχνολογίες στην ηλεκτρονική αγορά.
6. Εμπιστοσύνη πελατών
Κανείς δεν θα αγοράσει από εσάς αν δεν σας εμπιστεύεται. .Βάζουμε σε εμφανή μέρη τηλέφωνα και διευθύνσεις επικοινωνίας , όρους χρήσης και συχνές ερωτήσεις.
7.Προώθηση
Άμα δεν προωθήσεις την σελίδα σου δεν θα έχεις την αναμενόμενη κίνηση και προφανώς τις αναμενόμενες πωλήσεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προωθήσουμε ένα eshop. Διαφήμιση στο Google , banner σε ιστοσελίδες , διαφήμιση στο facebook , διαγωνισμοί.
8. Ανανέωση σελίδας
Είναι σημαντικό να ανανεώνετε την σελίδα. Όχι μόνο τα προϊόντα αλλά και προσφορές , περιγραφές , φωτογραφίες.
9. Υπομονή
Είναι γεγονός, ότι κανείς δεν αγοράζει από ένα κατάστημα την πρώτη μέρα που ανοίγει. Έτσι και η σελίδα σας, θέλει υπομονή , κάποιο καιρό, ώστε να αρχίσει να αποκτάει πελατολόγιο και να αποδίδει έσοδα.
Κατασκευή eshop
Μάθετε πως πρέπει να σχεδιαστεί μια ιστοσελίδα ώστε να πουλάει. Ενημερωθείτε για μετρήσιμες ενέργειες προώθησης και όλες τις νέες τεχνικές digital marketing.