Έχουμε ασχοληθεί αρκετά με την κατασκευή ενός eshop αφού είναι ένα κομμάτι σημαντικό της δουλειάς μας.
Η συζήτηση πάντα καταλήγει κάπως έτσι
” Οκ το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα λειτουργεί και θα βρούμε την εμφάνιση που να σας ικανοποιεί αλλά μετά; θα το καμαρώνουμε εσείς και εμείς; ”
και εκεί ξεκινά η πραγματική συζήτηση… Πως μπορώ να φέρω κόσμο στην σελίδα μου και στο eshop μου ώστε να έχω περισσότερες πωλήσεις;
Έχουμε και λέμε λοιπόν…
η προώθηση μέσω facebook έχει πολλαπλές δυνατότητες. Μπορούμε είτε να προωθήσουμε την σελίδα με σκοπό να αυξήσουμε τα like στην σελίδα μας ή σαν απλή διαφήμιση με ελκυστικό τρόπο όπου θα ζητάει το κλικ στην ιστοσελίδα μας και όχι το like.
Εναλλακτικά υπάρχουν και οι διαγωνισμοί , κανε like και κέρδισε , με σκοπό πάλι την αύξηση των like στην σελίδα μας . Κατά την γνώμη μας αυτός ο τρόπος πλέον δεν είναι αποδοτικός λόγω του μεγάλου αριθμού διαγωνισμών που γίνονται συνεχώς.
Θετικά του facebook : φθηνή διαφήμιση , εξαιρετικα δημογραφικά στοιχεία. Πχ θέλω να δείξω την σελίδα μου σε γυναίκες 20 -30 ετών που ζουν Θεσσαλονίκη
Αρνητικα του facebook : Οι πελάτες δεν μας ψάχνουν , εμείς απλά φωνάζουμε είμαστε εδω
Διαφήμιση στην Google μέσω google adwords. Ένα ιδιαίτερα σύνθετο εργαλείο με τρομερές δυνατότητες. Από την εμφάνιση της διαφήμισης μου σε λέξεις κλειδιά στην οργανική αναζήτηση , μέχρι την εμφάνιση banner σε ιστοσελίδες και remarketing διαφημίσεις δλδ στοχευμένες διαφημίσεις σε πελάτες που μας έχουν επισκεφθει μια φορά τον περασμένο μήνα.
Θετικά του adwords . εμφάνιση της διαφήμισης μας σε πελάτες που ψάχνουν το προιόν μας . Εμφάνιση σε κινητά σε ιστοσελίδες ,σε οργανική αναζήτηση.
Αρνητικά του adwords : Σε μερικές λέξεις το κόστοες είναι απαγορευτικό
Αφορά τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε η ιστοσελίδα να βγαίνει ψηλά σε σημαντικές λέξεις κλειδιά στην οργανική αναζήτηση.
Θετικά του SEO : αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας και αύξηση της αξιοπιστίας μας
Αρνητικά του SEO : Μπορεί να πάρει καιρό μέχρι να υλοποιηθεί
- Προσθήκη σε καταλόγους όπως scroutz.gr bestbuy.gr
Τις ιστοσελίδες αυτές τις συμβουλεύετε και τις παρακολουθεί αρκετός κόσμος. Η προσθήκη των προιόντων σας σε τέτοιους καταλόγους μπορεί να αυξήσει αρκετά την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.