

Η ερώτηση αυτή είναι πολύ συχνή από τους πελάτες μας αλλά και από νέους πελάτες που έχουν ιστοσελίδα αλλά δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Αν και η προώθηση μιας ιστοσελίδας γίνεται κατά περίσταση εμείς ακολουθούμε 3 άξονες
1. Google Adwords
2. Facebook Ads
3. S.E.O ( search engine optimization )
Αν και σε μελλοντικά άρθρα θα αναλυσουμε τα επιμέρους , σε αυτό το άρθρο θα είμαστε σύντομοι.
Google adwords
Αφορά την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων σε λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε στις θέσεις διαφημιζόμενων που είναι συνήθως οι 3 πάνω και 7 δεξία.
Είναι διαφήμιση Pay per click δλδ πληρώνεις μόνο αν κάποιος πατήσει πάνω στην διαφήμιση σου .
Εδω θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τα εξής. Η διαφήμιση με Google adwords δεν επιρεάζει την οργανική σου κατάταξη. Αν είσαι στην θέση 30 θα μείνεις στην θέση 30 και θα εμφανίζεσαι στις θέσεις διαφημιζομένων για όσο καιρό πληρώνεις.
Η επόμενη ερώτηση που δεχόμαστε είναι πάντα το κόστος. Και εδώ η απάντηση είναι σύνθετη. Η αρχική απάντηση είναι οτι δεν ξέρω ακριβώς πόσα θα πληρώσεις γιατί για κάθε λέξη σε κάθε αναζήτηση γίνεται μια δημοπρασία και βγαίνει το κόστος και η θέση. Αλλά εδώ είναι που χρειάζεσαι κάποιον επαγγελματία να σου κάνει την διαφήμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο ποιο απλά μπορώ.
Για κάθε λέξη κλειδί δηλώνω το μέγιστο που θα πλήρωνα . Έστω λοιπόν οτι ο Α και ο Β χτυπάν την λέξη επιπλα. Ο Α πληρώνει έως 25 λεπτά για κάθε κλικ ο Β 30 λεπτά. Στην επόμενη αναζήτηση λοιπόν ο Α θα είναι 2ος και θα πληρώσει 25 λεπτά , ο Β θα είναι 1ος και θα πληρώσει 26 λεπτα!!!
Ούτε αυτό όμως είναι η όλη αλήθεια. Η κατάταξη ναι μεν εξαρτάται αρκετά από το πόσα είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε αλλά εξαρτάται και από έναν άλλο παράγοντα που λέγεται quality score. Τo quality score είναι ένας σύνθετος παράγοντας και εξαρτάται από την σχετικότητα της διαφήμισης , την σελίδα που προσγειώνεται η διαφήμιση ( Landing page ) Και από το CTR ( click through rate ) to κλάσμα των ανθρώπων που είδαν την διαφήμιση και των ανθρώπων που πάτησαν σε αυτήν.
Για να καταλάβετε την αξία του quality score σας δίνω ένα παράδειγμα
ο Α πληρώνει 50 λεπτά για κάθε κλικ και έχει quality score 5
o B πληρώνει 30 λεπτά το κλικ και έχει quality score 9
Ο Β θα βγαίνει ποιο ψηλα!!
Πέρα από διαφήμιση στην μηχανή αναζήτησης της Google μπορούμε να κάνουμε και διαφήμιση με banner σε συνεργαζόμενα site καθώς και βιντεο στο Youtube
Διαφήμιση Facebook
Το facebook έχει ένα εξαιρετικό προβάδισμα σε σχέση με το google. Έχει τρομερά δημογραφικά στοχεία.! μπορώ να κάνω διαφήμιση σε άνδρες ηλικίας 20-30 που μένουν στην Θεσσαλονίκη και ασχολούνται με τα αθλητικά!
Μπορώ να προωθήσω ένα Post μου , να πάρω Like Στο προφίλ μου αλλά και να πάρω κλικ στην σελίδα μου και πάλι με την λογικά του Pay per click.
Σε επόμενο άρθρο θα ανεφέρουμε ποια είναι οι διαφορές μεταξύ του facebook Και του adwords
Seo
Για να μπορέσει η σελίδα σου να είναι ορατή από το Google ώστε να σε λαμβάνει υπόψην στα οργανικά αποτελέσματα θα πρέπει η ιστοσελίδα σου να είναι έτσι δομημένη ώστε να καταλάβει η google με τι ασχολείσαι εύκολα. Ο βασικός κανόνας την Google είναι να δείχνει αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση που να είναι σωστά και χρήσιμα για τους χρήστες . Η διαδικασία αυτή ονομάζεται onpage seo Και είναι οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην σελίδα για να γίνει ποιο φιλική στο Google. και στις μηχανές αναζήτησης. Τις περισσότερες φορές ένα καλό On page seo αρκεί να φέρει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Σε περιπτώσεις με μεγάλο ανταγωνισμό τότε το onpage seo δεν αρκεί και εκεί χρειάζεται και το off page seo …
{fcomment}