Πολλοί επαγγελματίες που διαθέτουν ένα eshop επικεντρώνονται στην απόκτηση νέων πελατών. Όμως εκτός από το να αποκτήσει κανείς νέους πελάτες, πρέπει και να τους παρακινεί να επιστρέφουν για νέες αγορές.
Έκπτωση σε επόμενη αγορά
Μια διαδεδομένη τεχνική διατήρησης πελατών είναι η παροχή έκπτωσης σε επόμενη αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Με την αγορά των προϊόντων, ο χρήστης λαμβάνει έναν κωδικό στο email του με τον οποίο κερδίζει έκπτωση στην επόμενη αγορά του.
Σύστημα επιβράβευσης με συλλογή πόντων
Μια άλλη τεχνική διατήρησης πελατών είναι η συλλογή πόντων με την αγορά προϊόντων. Η συλλογή πόντων μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
1. Κάνοντας εγγραφή στο eshop
2. Με την αγορά προϊόντων
3. Με την κοινοποίηση μιας αγοράς στα social media
4. Αφήνοντας μια κριτική στο κατάστημα
5. Με εγγραφή σε λίστα newsletter
Οι πόντοι που συλλέγονται μπορούν να εξαργυρωθούν ανάλογα με την πολιτική εξαργύρωσης που έχει ορίσει η κάθε επιχείρηση.
Αποστολή newsletter
Μια επιπρόσθετη τεχνική είναι η περιοδική αποστολή newsletter, με το οποίο οι πελάτες μένουν ενημερωμένοι για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές του eshop.
Αξιολόγηση – feedback
Βασική προϋπόθεση για την διατήρηση των πελατών είναι να μείνουν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η αξιολόγηση από τους ίδιους μέσω ερωτηματολογίου είναι ο καλύτερος τρόπος βελτίωσης. Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει είτε μέσα στο eshop, είτε μέσω email στον πελάτη.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 231 220 30 35 ή στείλτε μας email στο info@toastedweb.gr για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες που παρέχουμε.