Κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή ιστοσελίδων
Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες. Όχι από αυτές που κυκλοφορούν , αλλά από τις άλλες τις καλές ......
More detail
Διαφήμιση Google Adwords Διαφήμιση Google Adwords
Την φτιάξατε την ιστοσελίδα. Αρκεί να μπαίνετε μόνο εσείς ; Πως θα την δουν οι υπόλοιποι; ...
More detail
Φιλοξενία ιστοσελίδων Φιλοξενία ιστοσελίδων
Υπερσύχρονοι servers , σε Ευρωπαϊκά και Ελληνικά datacenters με 99.95% uptime και κα...
More detail

Bash Shellshock bug

Bash Shellshock bug . 'Η τρεχάτε ποδαράκια μου.

Για πολλούς θεωρείται το bug του ιντερνετ . Οι περισσότερες ιστοσελίδες φιλοξενούνται πάνω σε Linux συστήματα και οι περισσότερες πλέον κινμδυνεύουν.

Πάμε από την αρχή.

To bash είναι ένας διαδεδομένος command interpreter  που χρησιμοποιείτε από linux και Unix συστήματα καθώς και Apple's OS X. Το Bug αυτό επιτρέπει έυκολα σε κάποιον να εκτελέσει απομεκρυσμένα κώδικα και ουσιαστικά να κάνει ότι θέλει στο Server , pc , router κλπ μας! Στο διαδίκτυο υπάρχουν χιλιάδες πλέον αναφορές και τεχνικές λεπτομέριες για το πως γίνεταιι αυτό.

Εμείς απλά θα παραθέσουμε έναν εύκολο τρόπο να δείτε αν όντως είστε ευπαθείς σε αυτό το Bug και επίσης πως να το διορθώσετε.

σε bash τρέχουμε τις εξής εντολές

env X="() { :;} ; echo busted" /bin/sh -c "echo completed"

env X="() { :;} ; echo busted" `which bash` -c "echo completed"

Άμα σας εμφανίσει σαν αποτέλεσμα την λέξη "busted"  τότε απλά κινδυνεύετε!

 

Πως διορθώνετε

σε debian , ubuntu τρέχουμε την εντολή

apt-get update

apt-get install -y bash

Σε centos

yum update bash

Πέρα από την πλάκα. Αν έχετε δικό σας server αφήστε ότι άλλο κάνετε και τρέξτε!

 

 {fcomment}

 

 


Εμφάνιση συγκεκριμένων extra fields στο k2 item

το πρόβλημα είναι απλό .

Μπορώ να εμφανίσω μόνο τα κ2 extra fileds που θέλω;

Η απάντηση είναι ναι

Στο συγκεκριμένο τρόπο δουλεύουμε με το id του extra field οποτε αν αλλάξετε id πρέπει να προσαρμόσετε τον κώδικα σας,

Πάμε components/com_k2/templates/default και ανοίγουμε το item.php

κάπου στην αρχή προσθέτουμε τον παρακάτω κώδικα

<!-- Call to prepare extra fields -->
<?php
//convertArray to use ids as key
$extrafields = array();
foreach($this->item->extra_fields as $item)
{
$extrafields[$item->id] = $item->value;
}
?>

 

με αυτόν τον κώδικα σε όποιο σημείο θέλω πλέον γράφω

<?php echo $extrafields[13];?>  όπου 13 το Id του extra field που θελω να εμφανισω !

that's it!

 

{fcomment}


responsive πίνακας

Αν και ο τίτλος είναι παραπλανητικός , το αποτέλσμα είναι αυτό που θέλουμε.

Εστω οτι θέλουμε να έχουμε μεσα σε ένα article 3 στήλες οι οποίες να ακολουθούν το πλάτος της σελίδας μας και μόλις φτάσουν σε επίπεδο κινητού πχ μικρότερο από 480 px πλάτος να φαίνεται η μια στήλη κάτω από την άλλη .

έστω οτι η κάθε στήλη θα έχει πλάτος 33% της σελίδα

πηγαίνουμε στο css μας και προσθέτουμε

.span_1_of_3 {
  width: 33.3%;
}

ο λόγος που το ονομάζουμε έτσι είναι ο εξής . Μπορώ αν θέλω να εχω σε κάθε στηλη άλλο πλάτος δίνοντας την άλλη κλαση . πχ .span_2_of_3 width: 66.3%; } . Στο παράδειγμα μας δεν χρειάζεται.

 

αφού κάνουμε τις προσθήκες στο css πάμε στην σελίδα μας και προσθέτουμε στα κείμενα μας

 <div class="col span_1_of_3">
<p><strong>τιτλος 1</strong></p>
<p>κείμενο 1</p>
</div>

 <div class="col span_1_of_3">
<p><strong>τιτλος 2</strong></p>
<p>κείμενο 2</p>
</div>

<div class="col span_1_of_3">
<p><strong>τιτλος 3</strong></p>
<p>κείμενο 3</p>
</div>

 αν όλα πήγαν καλά θα δούμε  3 column που ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης αυξομειώνουν το πλάτος τους,

Για να ολοκληρώοσυμε και το responsive design θα πάμε στο css και θα πούμε. Αν η οθόνη είναι μικρότερη απο 480 px τοτε τα span_1_of_3 δείξτα το ένα κάτω από το άλλο

 

πάω λοιπόν πάλι στο css Μου και προσθέτω

 

@media only screen and (max-width: 480px) {
  .span_1_of_3 {
    width: 100%;
  }

 {fcomment}


Πως μπορώ να προωθήσω την ιστοσελίδα μου;

Η ερώτηση αυτή είναι πολύ συχνή από τους πελάτες μας αλλά και από νέους πελάτες που έχουν ιστοσελίδα αλλά δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αν και η προώθηση μιας ιστοσελίδας γίνεται κατά περίσταση εμείς ακολουθούμε 3 άξονες

1. Google Adwords

2. Facebook Ads

3. S.E.O ( search engine optimization )

Αν και σε μελλοντικά άρθρα θα αναλυσουμε τα επιμέρους , σε αυτό το άρθρο θα είμαστε σύντομοι.

Google adwords


Αφορά την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων σε λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε στις θέσεις διαφημιζόμενων που είναι συνήθως οι 3 πάνω και 7 δεξία.

Είναι διαφήμιση Pay per click δλδ πληρώνεις μόνο αν κάποιος πατήσει πάνω στην διαφήμιση σου .

diaf.png

Εδω θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τα εξής. Η διαφήμιση με Google adwords δεν επιρεάζει την οργανική σου κατάταξη. Αν είσαι στην θέση 30 θα μείνεις στην θέση 30 και θα εμφανίζεσαι στις θέσεις διαφημιζομένων για όσο καιρό πληρώνεις.

Η επόμενη ερώτηση που δεχόμαστε είναι πάντα το κόστος. Και εδώ η απάντηση είναι σύνθετη. Η αρχική απάντηση είναι οτι δεν ξέρω ακριβώς πόσα θα πληρώσεις γιατί για κάθε λέξη σε κάθε αναζήτηση γίνεται μια δημοπρασία και βγαίνει το κόστος και η θέση. Αλλά εδώ είναι που χρειάζεσαι κάποιον επαγγελματία να σου κάνει την διαφήμιση.

Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο ποιο απλά μπορώ.

Για κάθε λέξη κλειδί δηλώνω το μέγιστο που θα πλήρωνα . Έστω λοιπόν οτι ο Α και ο Β χτυπάν την λέξη επιπλα. Ο Α πληρώνει έως 25 λεπτά για κάθε κλικ ο Β 30 λεπτά.  Στην επόμενη αναζήτηση λοιπόν ο Α θα είναι 2ος και θα πληρώσει 25 λεπτά , ο Β θα είναι 1ος και θα πληρώσει 26 λεπτα!!!

Ούτε αυτό όμως είναι η όλη αλήθεια. Η κατάταξη ναι μεν εξαρτάται αρκετά από το πόσα είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε αλλά εξαρτάται και από έναν άλλο παράγοντα που λέγεται quality score. Τo quality score είναι ένας σύνθετος παράγοντας και εξαρτάται από την σχετικότητα της διαφήμισης , την σελίδα που προσγειώνεται η διαφήμιση ( Landing page ) Και από το CTR ( click through rate ) to κλάσμα των ανθρώπων που είδαν την διαφήμιση και των ανθρώπων που πάτησαν σε αυτήν.

Για να καταλάβετε την αξία του quality score σας δίνω ένα παράδειγμα

ο Α πληρώνει 50 λεπτά για κάθε κλικ και έχει quality score 5

o B πληρώνει 30 λεπτά το κλικ και έχει quality score 9

Ο Β θα βγαίνει ποιο ψηλα!!

Πέρα από διαφήμιση στην μηχανή αναζήτησης της Google μπορούμε να κάνουμε και διαφήμιση με banner σε συνεργαζόμενα site καθώς και βιντεο στο Youtube

 

Διαφήμιση Facebook


Το facebook έχει ένα εξαιρετικό προβάδισμα σε σχέση με το google. Έχει τρομερά δημογραφικά στοχεία.! μπορώ να κάνω διαφήμιση σε άνδρες ηλικίας 20-30 που μένουν στην Θεσσαλονίκη και ασχολούνται με τα αθλητικά!

Μπορώ  να προωθήσω ένα Post μου , να πάρω Like Στο προφίλ μου αλλά και να πάρω κλικ στην σελίδα μου και πάλι με την λογικά του Pay per click.

Σε επόμενο άρθρο θα ανεφέρουμε ποια είναι οι διαφορές μεταξύ του facebook Και του adwords

 

 Seo


Για να μπορέσει η σελίδα σου να είναι ορατή από το Google ώστε να σε λαμβάνει υπόψην στα οργανικά αποτελέσματα θα πρέπει η ιστοσελίδα σου να είναι έτσι δομημένη ώστε να καταλάβει η google με τι ασχολείσαι εύκολα. Ο βασικός κανόνας την Google είναι να δείχνει αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση που να είναι σωστά και χρήσιμα για τους χρήστες . Η διαδικασία αυτή ονομάζεται onpage seo Και είναι οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην σελίδα για να γίνει ποιο φιλική στο Google. και στις μηχανές αναζήτησης. Τις περισσότερες φορές ένα καλό On page seo αρκεί να φέρει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Σε περιπτώσεις με μεγάλο ανταγωνισμό τότε το onpage seo δεν αρκεί και εκεί χρειάζεται και το off page seo ...

 {fcomment}


Ασφάλεια virtuemart

όποιος χρησιμοποιεί virtuemart έκδοση κάτω από 2.6.10 θα πρέπει οποσδήποτε να αναβαθμίσει την έκδοση του . Το bug που βρήκε η sucuri επιτρέπει σε χρήστες να αποκτήσουν δικαιώματα super user μέσα από το virtuemart. Λόγω της κρισιμότητας του bug το update βγήκε σε χρόνο ρεκόρ.

Θα πρέπει λοιπόν όλοι είτε να αναβαθμίσουν άμεσα το virtuemart ή αν δεν μπορούν θα πρέπει να πατσάρουν το αρχείο

/administrator/components/com_virtuemart/models/user.php

Αν λοιπόν δεν μπορείτε να αναβαθμίσετε το virtuemart τότε κατεβάστε την τελευταία έκδοση του βρείτε το αντίστοιχο αρχείο και αντικαταστήστε το παλιό με το νέο .

{fcomment}


Table 'xxx_postinstall_messages' doesn't exist SQL=SHOW FULL COLUMNS FROM `xxx_postinstall_messages`

Μέχρι τώρα μου έχει συμβεί 3 φορές αναβαθμίζοντας joomla 3.1 σε 3.3

ΓΙα κάποιο λόγο στην βάση δεδομένων κατά την αναβάθμιση εξαφανίζεται αυτός ο πίνακας

Η λύση είναι η εξής.

Μπαίνετε στο phpmyadmin του Joomla σας

πέρνετε backup την βάση σας!!!!

τρέχετε αυτό το ερώτημα αλλάζοντας υο xxx σε αυτό που έχει η βάση σας

 

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `xxx_postinstall_messages` (
  `postinstall_message_id` bigint(20) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `extension_id` bigint(20) NOT NULL DEFAULT '700' COMMENT 'FK to #__extensions',
  `title_key` varchar(255) NOT NULL DEFAULT '' COMMENT 'Lang key for the title',
  `description_key` varchar(255) NOT NULL DEFAULT '' COMMENT 'Lang key for description',
  `action_key` varchar(255) NOT NULL DEFAULT '',
  `language_extension` varchar(255) NOT NULL DEFAULT 'com_postinstall' COMMENT 'Extension holding lang keys',
  `language_client_id` tinyint(3) NOT NULL DEFAULT '1',
  `type` varchar(10) NOT NULL DEFAULT 'link' COMMENT 'Message type - message, link, action',
  `action_file` varchar(255) DEFAULT '' COMMENT 'RAD URI to the PHP file containing action method',
  `action` varchar(255) DEFAULT '' COMMENT 'Action method name or URL',
  `condition_file` varchar(255) DEFAULT NULL COMMENT 'RAD URI to file holding display condition method',
  `condition_method` varchar(255) DEFAULT NULL COMMENT 'Display condition method, must return boolean',
  `version_introduced` varchar(50) NOT NULL DEFAULT '3.2.0' COMMENT 'Version when this message was introduced',
  `enabled` tinyint(3) NOT NULL DEFAULT '1',
  PRIMARY KEY (`postinstall_message_id`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=4 ;

--
-- Άδειασμα δεδομένων του πίνακα `xxx_postinstall_messages`
--

INSERT INTO `xxx_postinstall_messages` (`postinstall_message_id`, `extension_id`, `title_key`, `description_key`, `action_key`, `language_extension`, `language_client_id`, `type`, `action_file`, `action`, `condition_file`, `condition_method`, `version_introduced`, `enabled`) VALUES
(1, 700, 'PLG_TWOFACTORAUTH_TOTP_POSTINSTALL_TITLE', 'PLG_TWOFACTORAUTH_TOTP_POSTINSTALL_BODY', 'PLG_TWOFACTORAUTH_TOTP_POSTINSTALL_ACTION', 'plg_twofactorauth_totp', 1, 'action', 'site://plugins/twofactorauth/totp/postinstall/actions.php', 'twofactorauth_postinstall_action', 'site://plugins/twofactorauth/totp/postinstall/actions.php', 'twofactorauth_postinstall_condition', '3.2.0', 0),
(2, 700, 'COM_CPANEL_MSG_EACCELERATOR_TITLE', 'COM_CPANEL_MSG_EACCELERATOR_BODY', 'COM_CPANEL_MSG_EACCELERATOR_BUTTON', 'com_cpanel', 1, 'action', 'admin://components/com_admin/postinstall/eaccelerator.php', 'admin_postinstall_eaccelerator_action', 'admin://components/com_admin/postinstall/eaccelerator.php', 'admin_postinstall_eaccelerator_condition', '3.2.0', 1),
(3, 700, 'COM_CPANEL_MSG_PHPVERSION_TITLE', 'COM_CPANEL_MSG_PHPVERSION_BODY', '', 'com_cpanel', 1, 'message', '', '', 'admin://components/com_admin/postinstall/phpversion.php', 'admin_postinstall_phpversion_condition', '3.2.2', 1);

 

 {fcomment}

 



Διαβάζουμε. Ενημερωνόμαστε. Ψαχνόμαστε. Πινουμε πολλούς καφέδες και συζητάμε.

διαφήμιση google adwords