Για την Google ένα πράγμα μόνο είναι σημαντικό. Να βγάζει σωστά αποτελέσματα στους χρήστες. Ψάχνεις παπούτσια; Να βρίσκεις τις πιο ενδιαφέρουσες σελίδες με παπούτσια. Πως ξέρει ότι είναι ενδιαφέρουσες; Ένα απο τα κριτήρια SEO είναι και ο χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα.
Επομένως το πιο σημαντικό πράγμα για την ιστοσελίδα είναι το περιεχόμενο. Αυτό το ξέρουμε καιρό . Αυτό που δεν ξέραμε και μάθαμε είναι ότι φαίνεται πως η Google σε ευαίσθητους τομείς όπως η υγεία ,που έχει ενα τεράστιο όγκο αναζητήσεων ανα μήνα, κοιτάει και το ποιός γράφει το περιεχόμενο.
Και εξηγώ.
Την 1η αυγούστου όσοι είχαν ιατρικά site είδαν την απόλυτη seoκαταστροφή.
Δείτε εικόνες σε διαφορετικά site από το visibility από 2 διαφορετικά site
όπως βλέπετε εξαφανίστηκαν. Σχεδόν όλα τα ιατρικά site που είδαμε έπαθαν τέτοια ζημια.
Το φαινόμενο αυτό δεν είναι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμιο. Παρόλο που δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση , τα μεγαλύτερα blog και seo experts θεωρούν ότι είναι πρόβλημα authority. Κοινώς ποιος είσαι εσύ που γράφεις ιατρικό θέμα; Αν δεν σε εμπιστεύομαι δεν σε εμφανίζω. Τώρα γιατί κάποιους τους κράτησε αυτό είναι ακόμα άγνωστο…
Υπάρχουν τρόποι να ανεβάσεις το authority της ιστοσελίδας σου αλλά ακόμα δεν έχουμε νέα αν αποδίδει.
Για εμάς αυτό πρακτικά σημαίνει το τέλος του SEO σε εταιρικές ιστοσελίδες τύπου ιατρείο. Θέλετε να σας βρίσκει ο κόσμος. Κάντε adwords!