Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (Remarketing);
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ διαφημίσεων Google είναι μια μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο που επιτρέπει στους ιστότοπους να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό τους. Οι ήδη επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα βλέπουν αυτές τις διαφημίσεις κατά την περιήγησή τους στον ιστό, παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube ή σε ιστότοπους τρίτων που συνεργάζονται με την Google .
Πώς λειτουργεί το επαναληπτικό μάρκετινγκ
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ, γνωστό και ως remarketing, μπορεί να αυξήσει δραματικά τα ποσοστά μετατροπής ( conversion ) και την απόδοση επένδυσης (ROI). Αυτό συμβαίνει επειδή όταν κάποιος επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας για 2η φορά έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αγοράσει το προιόν σας.
Πώς λειτουργεί το επαναληπτικό μάρκετινγκ Google;
Αν διαφημίζετε ήδη στο Google , πρέπει να προσθέσετε ένα κομμάτι κώδικα επαναληπτικού μάρκετινγκ στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε τον κώδικα για διαφορετικές σελίδες ώστε να αντιστοιχούν σε πιο καθορισμένες κατηγορίες.
Δίκτυο εμφάνισης περιεχομένου επαναληπτικού μάρκετινγκ Google
Το Δίκτυο εμφάνισης Google φθάνει το 92% όλων των χρηστών του Διαδικτύου
Χρησιμοποιώντας το επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις Google στους ήδη επισκέπτες του ιστότοπού σας όταν περιηγούνται στον τεράστιο αριθμό συνεργαζόμενων ιστότοπων Google στο Δίκτυο εμφάνισης Google.
Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικές λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ της Google για καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ εξαιρετικά στοχευμένες . Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε σε χρήστες που έχουν ήδη αγοράσει από εσάς άλλες διαφημίσεις, από απλούς επισκέπτες (όπως μια προσφορά για 30% έκπτωση σε επόμενη αγορά).
Dynamic remarketing
Είναι η εξελιγμένη μορφή remarketing όπου το περιεχόμενο του banner που θα βλέπει ο χρήστης θα λαμβάνετε δυναμικά.
Πχ. Επισκέφτηκα μια σελίδα και είδα έναν καναπέ. Στο remarketing θα βλέπω αυτόν τον καναπε.