Κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή ιστοσελίδων
Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες. Όχι από αυτές που κυκλοφορούν , αλλά από τις άλλες τις καλές ......
More detail
Διαφήμιση Google Adwords Διαφήμιση Google Adwords
Την φτιάξατε την ιστοσελίδα. Αρκεί να μπαίνετε μόνο εσείς ; Πως θα την δουν οι υπόλοιποι; ...
More detail
Φιλοξενία ιστοσελίδων Φιλοξενία ιστοσελίδων
Υπερσύχρονοι servers , σε Ευρωπαϊκά και Ελληνικά datacenters με 99.95% uptime και κα...
More detail

Κατασκεύη eshop Ελληνική πραγματικότητα

Προχθές διάβασα ένα πολύ καλό άρθρο του Εργαστηρίου Ηλετρονικού εμπορίου ( ναι υπάρχει και αυτό )

για την θέση του eshop στην Ελλάδα. Εϊναι μια μελέτη του 2013 οπότε αρκετά κοντά στο σήμερα. Η όλη μελέτη είναι 22 σελίδες αλλά εγώ θα τονίσω αυτά που θεωρώ τα ποιο σημαντικά.

 

Στην Ελλάδα το 2012 πραγματοποίησαν ηλεκτρονική αγορά το 36%. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ευρώπη ήταν 59%. Στην Ελλάδα αν και το ποσοστό ήταν μικρότερο υπάρχει αυξητική τάση . Μεταφράζοντας σε αριθμούς 1.7 εκατομύρια Έλληνες αγόρασαν μέσω ιντερνετ προιόντα ή υπηρεσίες αξίας 2.9 δις . στον παρακάτω πίνακα που πέρνω αυτούσιο από την μελέτη βλέπουμε διάφορα στατιστικά

 

 Η πρόβλεψη για το 2013 είναι αυξημένη κατά 25-30 % 2.5 εκατ. Έλληνες θα αγοράσουν πράγματα αξίας 3.5 Δις

 

Παρακάτω ακόμα ένας ωραίος πίνακας για το πως ψωνίζουν οι Έλληνες και από που.

kataskevi-eshop-thessaloniki-2.png

 

 Ποιοι παράγοντες επιρεάζουν τον καταναλωτή για να αγοράσει από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα .


Εδώ παρατηρούμε ότι πρώτα από όλα είναι η ασφάλεια ,μετά οι ξεκάθαροι όροι χρήσης και  μετά η ευκολία της ιστοσελίδας

 

Τέλος σημαντικό είναι να δούμε και τους τρόπους πληρωμής που επιλέγουν οι Έλληνες

Σε σειρά προτίμησης

Αντικαταβολή

Πιστωτική κάρτα

Paypal

Κατάθεση σε τράπεζα


Συμπερασματικά από αυτήν την πολλή ενδιαφέρον μελέτη βλέπουμε ότι :

      • Τα μικρά αλλά αυξητικά ποσοστά αγοράς online από τους Έλληνες έχουν σχέση και με τον φόβο της απομακρυσμένης αγοράς, για αυτό και θα πρέπει τα eshop να προκαλούν ασφάλεια στον χρήστη
      • 1 στα 10 eshop δεν προσφέορυν καν τις βασικές πληροφορίες για την επιχείριση τους!
      • 6 στα 10 e-shops έχουν ξεκάθαρη σελίδα όπου αναφέρονται οι όροι σε σχέση με την πολιτική τους για το απόρρητο και τα προσωπικά δεδομένα.
      • μόνο το 63% των e-shops έχει συγκεκριμένη δομή, περιλαμβάνει σελίδες με συνεπή δομή και χρωματισμούς, υπάρχει συνέπεια στον τρόπο εμφάνισης του site σε όλες τις σελίδες και οι εικόνες είναι υψηλής ανάλυσης.

Η κατασκευή  ενός eshop δεν είναι απλά θέμα μόνο κώδικα. Θα πρέπει να ενσωματώνει όλα τα στοιχεία που το κάνουν να είναι ασφαλές , ελκυστικό και εύκολο στην πλοήγηση. Η αυξητική τάση στην χώρα μας αλλά και τα ποσοστά στην Ευρώπη μας δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει!

 Δείτε τους δικούς μας 9 κανόνες για την κατασκευή ενός eshop

το πλήρες άρθρο

http://www.esee.gr/Portals/0/EasyDNNNewsDocuments/716/04A_KefEIDIKO_2013.pdf

 

{fcomment}


Διαβάζουμε. Ενημερωνόμαστε. Ψαχνόμαστε. Πινουμε πολλούς καφέδες και συζητάμε.

διαφήμιση google adwords